Kehut ja kommentit

Moro!

Onko tuo "tullipuku" sellainen kyvyesti topattu vai onko ne oikeasti "skate wear"? Pelkkä tuulipukukuori on valmentajalle melko viileä pukine jäällä.

Tuulipuku...tullipukua ei ollut myynnissä

(poistettu pelaaja)

Ccm-uniformu on laadukkaan oloinen toppaamaton kuoriasu. Layer clothing...
Cliquessa on kevyt toppaus.

Sisun asut,
Sisun seura-asut ovat CCM-merkkinen tuulipuku (mustat housut ja punainen takki,tilataan erikseen) sekä Clique-kevytttoppatakki väri musta. Takkeihin tehdään Sisun logo brodeeraamalla.
Asut ovat sovituksessa ensi ma 23.10.17 harjoituksissa. Asut tilataan seuralta ja noudetaan Sportiasta, kun saamme tiedon, että asut ovat siellä valmiina brodeerattuna. Seuran varustevastaava Mikko Arbelin kerää tilaukset ja laittaa siitä vielä viestin erikseen.
Tässä vielä kooste asuista:
Tuulitakki pun, koot JR 120-160 cm, SR XS-XXL, hinnat: JR 42 €, SR 45 €, brodeeraus 5 € maksetaan joukkueen tilille
Tuulihousu musta, koot JR 120-160 cm, SR XS-XXL, hinnat: JR 33 €, SR 35 €
Kevyttoppatakki musta, koot JR 110/120 - 150/160 cm, miehet XS-XXL, naiset XS/36 - XL/42, hinnat: JR 50 €, SR 60 €, brodeeraus 5 € maksetaan joukkueen tilille
Jos haluaa erikseen pelinumeron takkiin, brodeerauksen lisähinta on 4 €/takki, maksu joukkueen tilille
Terveisin Outi

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.